Årsmøte 2020 – ny dato

Nå har situasjonen med korona blitt såpass normalisert at vi kan avholde årsmøtet som ble utsatt. Bruksberettigede inviteres derfor til årsmøte i Flaksjø og Lillefjell bygdeallmenning torsdag 18. juni kl. 19.00 på Øfsti Grendehus.

Manntallet og årsmøtedokumenter finner du i tidligere nyhetssak som ble lagt ut på denne nettsiden 17. februar i år. Disse dokumentene gjelder fortsatt.

Styret har imidlertid åpnet for at det på ny kan meldes inn saker som ønskes behandlet på årsmøtet, samt motforslag til valgkomitéens innstilling. Saker som ønskes behandlet må være styreleder Petter Slungaard i hende seinest fredag 12. juni, og motforslag må være valgkomitéens leder Per Kristian Mæhlen i hende seinest samme dag. Det blir noe kortere tidsfrister enn loven sier, men siden dette er andregangs invitasjon skulle saker og dokumenter være kjent for de bruksberettigede.

Styret vil søke å gjennomføre møtet på en forsvarlig måte for å redusere faren for koronasmitte blant annet med å holde nødvendig avstand mellom møtedeltakerne.